Road trip

Hej på er! 
 
Jag har haft en så otroligt bra helg. I fredags var vi först ute och åt på Cheesecake factory i Redondo beach och sen stack vi ut i Hermosa beach på lite barer och avslutade sen på stranden. Och igår var vi ute i Hollywood ett helt gäng på en nattklubb och dansade halva natten (allting stänger väldigt tidigt här, runt 02) och sen åkte vi tillbaka till vårt hem och chillade lite. 
 
Idag har jag, Camilla och Kristoffer varit iväg hela dagen. Vi hyrde en bil och körde till ett outlet (vilket var gigantiskt stort) och fick gjort mycket shopping!! På vägen hem körde (jag) inom Malibu och kikade lite, helt otroligt häftigt att köra i bergen som är där. Sen avslutade vi precis kvällen på McDonalds. 
 
Jag har knappt sovit någonting denna helgen så jag ska krypa ner i min säng snart (antagligen soffan) och ladda upp batterierna inför skolan imorgon, börjar tidigt så kommer antagligen inte få så mycket som jag behöver.. 
 
OBS bilen vi hyrde var gigantiskt, därför jag ser så otroligt liten ut. Men har fått köra i USA i alla fall, lite skillnad i trafiken om man jämför med att köra hemma.
 
Allmänt | |
Upp