För varmt!

Hej på er! 
 
Idag har vi haft ungefär 40 grader varmt. Det har varit så varmt att man knappt kunnat röra sig innan svetten har runnit som bara den. Nästan lite jobbigt varmt. Men jag såg att ni hade ungefär 18 grader hemma så man skall väl inte klaga. 
 
Idag har jag hunnit med rätt mycket (egentligen inte) då jag började 8.30 och slutade redan klockan 1. Så direkt efter skolan stack jag ner till stranden med Joanna och sen stack vi hem kring 3.30. Då satte jag mig direkt med plugg. Alex dök upp och bjöd på hammalagad (!!!!!) mat och sen chillade vi tills dom skulle iväg till Hermosa. Men jag är inte klar med mitt plugg ännu så jag vill gärna fixa färdigt det innan jag drar på äventyr. 
 
Just nu är det för varmt för att vara på rummet (det är fortfarande 29 grader 9.30 på kvällen) så jag sitter i samlingsrummet och skriver lite. Här är massor av nya så det kryllar med folk. Fick en ny roomie inatt också, kul! 
 
Imorgon börjar jag inte förrän klockan 1 så jag skall nog försöka hinna till stranden innan dess. xx
 
 
Allmänt | |
Upp