Officiellt helg

Hello there! 
 
Första skolveckan är över och det känns som mitt huvud ska explodera. På ett bra sätt. 
Idag har vi haft lektioner halva dagen och sen slutade jag runt 12. Då gick vi och fixade våra amerikanska bankkort och sen gick vi och käkade lunch. I väntan på att Marie skulle sluta så gick jag och Joanna runt på stranden och såg oss omkring (vi går mest runt och utforskar så fort vi får chansen) och idag gick vi bort till piren i Redondo beach. 
 
Imorgon hade jag tänkt spendera så mycket av dagen på stranden som möjligt men jag tänkte även cykla bort till Hermosa och förhoppningsvis få lite nytt inc på kroppen. Alternativt blir det en sväng bort till Hollywood också. Det finns så himla mycket att kolla på och uppleva så man stressar lite med det. Men jag skall försöka ta det lugnt, jag är ju trots allt här ett bra tag. 
 
På söndag är det beachdag som gäller också, med många andra studenter. Mysik, vollyboll och hoppade i vågor utlovas och det kan man ju inte motstå. Men vi hörs antagligen innan det. xx
 
Allmänt | |
Upp