The eagle has landed

Well hello there
 
Just nu kämpar jag med att få upp bilder på bloggen också men mitt recedent erbjuder inte det bästa wifi direkt. 
Dom senaste dagarna har jag försökt installera mig en del, går inte så jättebra än så länge. Jag är fortfarande jetlegged och väskan är fortfarande inte uppackad. Men det gör ingenting. Jusste! Jag har köpt en rosa cykel också(!!!). 
 
Jag bor här tillsammans med tre andra tjejer, en från frankrike, en från japan och en vet jag faktiskt inte för jag har knappt träffat henne. Men dom är jättesöta och trevliga. Inatt fatt jag och fransyskan uppe och kollade på tv för att vi inte kunde sova. 
Har även träffat andra fantastiska människor som också går på skolan. 
 
Nu måndag och tisdag har vi haft introduktion i skolan och det har varit himla långa dagar. Men igår var vi runt och kollade på alla stränder, Manhattan, Hermosa och Redondo, och idag har vi haft bonfire på en annan strand. Helt otroligt vad häftigt det var. Bara känslan allting framkallar är underbar. Vi hade lite danstävlingar, grillade s'mores och kollade på solnedgången. 
 
Imorgon börjar första officiella skoldagen och jag fick reda på idag att jag hamlade i den högsta leveln där är, så det kommer vara (vad jag hört) mycket plugg och mycket läxor. Men det kommer vara hur bra som helst. Jag är överdrivet taggad. 
 
Nu ska jag kolla vidare på filmen dom visar på movienight i samlingsrummet, counjuring 2 (Sjukt att jag kollar skräckfilm jag vet) och sen skall jag faktiskt krypa ner i sängen. Måste samla all energi jag kan till morgondagen. 
 
xoxo. 
 
Förresten! Jag har det så sjukt himla bra. 
 
 
Allmänt | |
Upp